Mi-casablomsteroglivsstil

her kommer snart mere. Bloggen skal handle om indretning i hus og have. Stilen er "Franske stemninger på nordisk vis" det hvide, lyse, romantiske og det lidt rå. Huset er under forandring, har mange ting på plads nu, men mangler lidt småting endnu, før jeg er tilfreds:) Hvem har ikke lyst til at kigge på skønne ting i huset og haven

lørdag den 17. december 2011

Julehygge - God Jul

I dag har jeg været et smut i haven, der er allerede flere planter der er på vej op:) lidt for tidligt, hvis det skulle blive frost... Så husk at dæk dem:) I går var mine 2 børnebørn her for at få deres julegaver, da vi desværre ikke skal være sammen juleaften. Jeg fik desværre ikke taget billeder af de små piger. Men I kan få lidt andre billeder, som jeg har taget i dag. Og rigtig god jul derude i blogland:)



Lidt jul skulle der jo være på pigernes værelse:)




Skønne julelam købt hos Butik Sopie



Julerose i fuld blomst

3 kommentarer:

  1. De er søde dine små lam, de er vist i familie med nogen jeg har (men hvis jeg kender den skønne Butik Sophie rigtig, så var mine nok lidt billigere) - og så kan de genbruges til påske - som jo, som den gamle sang siger, kommer lige efter jul.

    SvarSlet
  2. Ja de er meget søde de lam og jeg kan jo se her at du også kan lide gamle træheste...:-)
    På denne blog..:-)
    Jeg ventet også et stykke tid før jeg famdt en jeg rigtig kunne lide.
    Har rigtig nok set mange store flotte men hold da op en pebret pris mange af dem har.
    Julerosen i fuld blomst er så smuk...havde flere i haven, men de 2 isvintre vi har haft slå dem ihjel.
    Den store træhest på hjul er flot..:-)

    Rigtig god jul fra Lisbeth

    SvarSlet
  3. Hej Sussi/Sussinghurst og Hyacinth Bucket.
    Tak for jeres kommentar:)
    Ja Hyacinth Bucket... prisen fejler ikke noget på de gamle træheste, men så er der heller ikke så mange der har dem:):) God jul Anne Gine

    SvarSlet