Mi-casablomsteroglivsstil

her kommer snart mere. Bloggen skal handle om indretning i hus og have. Stilen er "Franske stemninger på nordisk vis" det hvide, lyse, romantiske og det lidt rå. Huset er under forandring, har mange ting på plads nu, men mangler lidt småting endnu, før jeg er tilfreds:) Hvem har ikke lyst til at kigge på skønne ting i huset og haven

fredag den 9. december 2011

Julepyntet

Så har jeg fået julepyntet lidt. I år skal der ikke være så meget pynt... mere det enkle:) mangler dog lige at købe diverse juleblomster. Julegaverne er næsten købt. God jule weekend...







Pas på derude der stormer godt

2 kommentarer:

  1. så fint du har pyntet op - tænk at du har fået købt gaverne..... måske skulle jeg se at komme lidt op i gear :) :) :)

    SvarSlet
  2. Kære Anne Gine
    Tak for dine altid søde hilsner på min blog.
    Og især tak for din kommentar om mine kort.. jeg blev så glad :-) Det er altså lidt sjovt at "noget" som man har lavet kan skabe glæde... Jeg håber dine veninder bliver glade for dem.
    Mange hilsner fra Susan

    SvarSlet