Mi-casablomsteroglivsstil

her kommer snart mere. Bloggen skal handle om indretning i hus og have. Stilen er "Franske stemninger på nordisk vis" det hvide, lyse, romantiske og det lidt rå. Huset er under forandring, har mange ting på plads nu, men mangler lidt småting endnu, før jeg er tilfreds:) Hvem har ikke lyst til at kigge på skønne ting i huset og haven

onsdag den 19. oktober 2011

2 skønne bøger om livsstil

så kom mine 2 skønne bøger om fransk/nordisk livsstil .... endelig:) det er begge skønne bøger og jeg kan godt anbefale begge to, hvis du er til denne livsstil:) God læsning

God onsdag aften

2 kommentarer:

  1. Fine bøger... Jeg håber julemanden har noget med af den slags til mig :-)

    SvarSlet
  2. ja det kan du godt glæde dig til.... men jeg kunne ikke vente på julemanden ho ho. Anne Gine

    SvarSlet