Mi-casablomsteroglivsstil

her kommer snart mere. Bloggen skal handle om indretning i hus og have. Stilen er "Franske stemninger på nordisk vis" det hvide, lyse, romantiske og det lidt rå. Huset er under forandring, har mange ting på plads nu, men mangler lidt småting endnu, før jeg er tilfreds:) Hvem har ikke lyst til at kigge på skønne ting i huset og haven

fredag den 28. oktober 2011

En tur hos Honning og Flora



Sådan en fredag formiddag ( har fri hver fredag):) er der ikke noget som en tur hos Honning og Flora. Min butik nr. 1.
Her er et udpluk af hvad jeg fik købt i dag.:)


2 skønne stager



En rose fra Rikke:)

2 gl. kageforme + 1 gl. sovseskål


igen 2 gl. stager



Hvilken butik er din nr. 1?
Rigtig god weekend

2 kommentarer:

  1. Sikke nogen lækre sager du har købt dig.
    Er vild med dine lysestager...
    Jeg elsker at besøge Savillas i Lundø ved Skive.
    For så kan jeg både købe gammelt og nyt, samt nyde en lækker frokost.

    Har aldrig besøgt Honning og Flora.
    Men en skønne dag må jeg bare forbi, har kun hørt godt om den.

    Ha´en dejlig aften.

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Hej Susi.
    Tak for din kommentar.. ja jeg er også rigtig glad for mine lysestager... rigtig fine gamle:) og jeg kan kun sige godt om Honning og Flora. Jeg kender ikke Savillas... den må jeg lige ind og læse lidt om:) jeg kunne jo blive fristet:) Anne Gine

    SvarSlet