Mi-casablomsteroglivsstil

her kommer snart mere. Bloggen skal handle om indretning i hus og have. Stilen er "Franske stemninger på nordisk vis" det hvide, lyse, romantiske og det lidt rå. Huset er under forandring, har mange ting på plads nu, men mangler lidt småting endnu, før jeg er tilfreds:) Hvem har ikke lyst til at kigge på skønne ting i huset og haven

søndag den 16. oktober 2011

Fransk Jiélde lampe og super skøn gl. træhest

Så fik jeg endelig købt min Franske Jiélde lampe. Meningen var at den skulle stå på skrivebordet i mit krea værelse.... meeen lige nu står den og hygger i stuen, sammen med en antik fransk træ hest .... SKØNT!. Begge ting er købt hos k-co.dk på Fr.berg.





ugens buket fra Honning og Flora

En gammel hylde købt i Honning og Flora, den skal hænge over mit nymalede skrivebord i mit krea værelse.
Der var Champange og "kys" hos Rikke fra Honning og Flora i går, de fejrede butikkens 12 års fødselsdag i butikken.


Et gammelt bord blev det også til købt hos Svensklandstil.dk. Bordet skal stå i køkkenet. Stolen har jeg selv sat i stand... ialt 4 stk.

God søndag fra én men ondt i  halsen... som burde være rigtig aktiv i dag:):)

2 kommentarer:

  1. Ååååh, akkurat en slik hest som jeg er ute etter. Dessverre litt langt til Danmark :| Ha en flott uke!

    SvarSlet
  2. Hej Grønsdal Gård.

    jeg har købt det i Kogco.dk de har andre heste og jeg er sikker på at de sender:) Anne Gine

    SvarSlet