Mi-casablomsteroglivsstil

her kommer snart mere. Bloggen skal handle om indretning i hus og have. Stilen er "Franske stemninger på nordisk vis" det hvide, lyse, romantiske og det lidt rå. Huset er under forandring, har mange ting på plads nu, men mangler lidt småting endnu, før jeg er tilfreds:) Hvem har ikke lyst til at kigge på skønne ting i huset og haven

torsdag den 20. oktober 2011

Juleforberedelser - der er længe endnu

Ja jeg ved godt at der er længe til jul endnu.... men jeg har lige brugt tid på at tage billeder af mit gamle julepynt. Det bliver løbende lagt ind på min hjemmeside http://www.mi-casablomsteroglivsstil.dk/ . Jeg har i flere år samlet på gammelt julepynt. Nisser, engle, juletræspynt m.m. Jeg har efterhånden så meget og nu sælger jeg altså noget af det. Du kan følge med på min hjemmeside... men der går lidt tid før julesiden er klar:)


Disse to nisser er IKKE til salg:)
Fortsat god aften
Kun en arbejdsdag til weekend, hvor vi skal grille and m.m. til familien kommer på besøg:) ren hygge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar