Mi-casablomsteroglivsstil

her kommer snart mere. Bloggen skal handle om indretning i hus og have. Stilen er "Franske stemninger på nordisk vis" det hvide, lyse, romantiske og det lidt rå. Huset er under forandring, har mange ting på plads nu, men mangler lidt småting endnu, før jeg er tilfreds:) Hvem har ikke lyst til at kigge på skønne ting i huset og haven

søndag den 13. november 2011

Give Away - en æske med gammelt julepynt

Deltag i Give Away om en æske gammelt julepynt på min nye blog mi-casablomsteroglivsstil.blogspot.com/


Give Away... en æske med gammelt julepynt - min "nye" blog.
Jeg har for noget tid siden oprettet bloggen mi-casablomsteroglivsstil.blogspot.com/ og jeg vil selvfølgelig bliver glad hvis der var flere der meldte sig til denne blog. Denne blog handler mest om indretning og lidt have:)

Hvad skal du så gøre for at være med i min Give Away!

Et lod hvis du skrive en kommentar på min nye blog
( mi-casablomsteroglivsstil.blogspot.com/ )

Et ekstra lod hvis du melder dig som fast læser på min nye blog
 ( mi-casablomsteroglivsstil.blogspot.com/ )

Et ekstra lod hvis du linker til denne blog
( mi-casablomsteroglivsstil.blogspot.com/

Vinderen trækkes lørdag den 19.11.11 - der er ialt 11 stk. Julepynt - alt er gammelt og fint

Jeg har også en hjemmeside med samme navn
http://www.mi-casablomsteroglivsstil.dk/

6 kommentarer:

  1. Spændende hjemmeside:-) deltager med 3 lodder, linket til FB, meldt til som fast læser og lagt en kommentar . Så krydser jeg fingre:-) hilsen Mette kmlynghoejen@os.dk

    SvarSlet
  2. jo, jeg ku godt alligevel - glæder mig til at følge din blog, jeg linker til din give-away og håber at tjene et point :-)

    SvarSlet
  3. 1 lod med kommentaren om at jeg glæder mig til at følge din indretningsblog.
    1 lod, som fast læser
    1 lod fordi jeg har slettet en hel masse billeder på min blog, for at få lov til at lave et link med billed af dine julesager - nu har jeg nemlig igen ramt loftet for hvor mange billeder jeg må uploade på min blog. Held og lykke med bloggen

    SvarSlet
  4. Jeg glæder mig til at følge din indretningsblog.

    SvarSlet
  5. Tar gjerne ett lodd jeg! :-) Ønsker deg en fin, ny uke! KLEM

    SvarSlet
  6. Hej Anne Gine, glæder mig til at følge din ny blog, nyder jo meget Staudecafeen :)
    Er gerne med i din give away, det kan man jo ikke stå for, når man er lidt juletosset, hahahaha.
    Det med linket drillede mig lidt, men nu er du der da vist.
    Pia.

    SvarSlet