Mi-casablomsteroglivsstil

her kommer snart mere. Bloggen skal handle om indretning i hus og have. Stilen er "Franske stemninger på nordisk vis" det hvide, lyse, romantiske og det lidt rå. Huset er under forandring, har mange ting på plads nu, men mangler lidt småting endnu, før jeg er tilfreds:) Hvem har ikke lyst til at kigge på skønne ting i huset og haven

lørdag den 19. november 2011

Give Away - vinderen er.....

Give Away.... vinderen til en æske gl. julepynt er Sussi.Sussinghurst.... tak til jer der ville være med:) Min søde mand fik lov til at trække en vinder og det blev Sussi.Sussinghurst... hvis du sender din adresse til mig på staudecafeen@forum.dk så sender jeg en pakke til dig i næste uge:) Tillykke. Min PC har desværre været ramt af en "virus" trojansk hest... så det har ikke været muligt at lægge indlæg ind eller noget som helst andet... men PC'en er under rep.... så her kommer snart nyt! jeg har bl.a. lige købt et par gl. "skønheder" dem får I at se på et andet tidspunkt... i dag  står den på fældning af træer hos min datter og hjælp til min ande datter til forberedelse af barnedåb i morgen... så god weekend derude:)

1 kommentar:

  1. jubi, jubi, jubi - hvor er jeg glad, jeg bøvler lidt med lidt forkølelse, men det glemte jeg helt, da jeg så at jeg havde vundet. 1000 1000 tak til lykkens gudinde og din mand, jeg sender en mail. Tillykke med det lille dåbsbarn. spændende at se dine skønheder, hvem mon de er :-)

    SvarSlet