Mi-casablomsteroglivsstil

her kommer snart mere. Bloggen skal handle om indretning i hus og have. Stilen er "Franske stemninger på nordisk vis" det hvide, lyse, romantiske og det lidt rå. Huset er under forandring, har mange ting på plads nu, men mangler lidt småting endnu, før jeg er tilfreds:) Hvem har ikke lyst til at kigge på skønne ting i huset og haven

mandag den 21. november 2011

"Nye" Fund -

"Nye" Fund:) Så har jeg igen købt lidt "pynt" til hjemmet.... men er lidt i tvivl... er de flotte, søde, sjove, anderledes eller grimme..... ja vælg selv:)



4 kommentarer:

  1. Dejligt med lidt nyt, jeg synes at de er fine, især hesten. Jeg har fået besked fra posthuset om at der ligger en pakke, men jeg har været væk et par dage, og nu "ligger" jeg med ond i halsen, men i morgen..... jubi, jubi

    SvarSlet
  2. Hej Sussi/Sussinghurst
    Trist med ondt i halsen... håber der er bedring på vej:) håber du kan bruge julepynten:) Anne Gine

    SvarSlet
  3. Pynten er kommet frem i god behold, og Åhhh, så fine ting, mange 1000 tak.
    God weekend

    SvarSlet
  4. Velbekommen Sussi.Sussinghurst. Håber det kan bruges Anne Gine

    SvarSlet