Mi-casablomsteroglivsstil

her kommer snart mere. Bloggen skal handle om indretning i hus og have. Stilen er "Franske stemninger på nordisk vis" det hvide, lyse, romantiske og det lidt rå. Huset er under forandring, har mange ting på plads nu, men mangler lidt småting endnu, før jeg er tilfreds:) Hvem har ikke lyst til at kigge på skønne ting i huset og haven

lørdag den 12. november 2011

Lørdags hygge

ja jeg indrømmer, at jeg ikke får lagt så meget ind på min nye blog... men håber at der efterhånden kommer flere der vil følge min blog:) Det er skønt vejre i dag og jeg har været i haven, har lagt allium -og tulipanløg igen... igen og knolde af kleopatras nål i rosa og hvid... håber jeg får noget ud af disse planter:)
Her får I lidt lørdags hygge billeder:)












Fortsat god weekend

1 kommentar:

  1. Sikke nogle skønne billeder Anne Gine, ren hygge :) Har du haft Eremerus, Cleopatras nål, tidligere?
    Jeg satte nogle for snart mange år siden og de blomstrede det første år efter og har siden, kun været grønne. Øv, men de er der da, så man ved jo aldrig, hahahaha

    SvarSlet